Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejzchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníka Big One Fitness. Zabývá se problematikou spokojenosti zákazníka, služeb a dotazníku jako základního nástroje dotazování. Dále analyzuje výchozí postavení podniku v konkurenčním prostředí a na základě získaných informací pomocí dotazování uvádí doporučení s cílem zvýšit úroveň spokojenosti zákazníka.
Podnikatelský plán pro podnikání v oblasti sociálních a zdravotních služeb
Tvrzníková, Anna ; Vaníček, Radek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem pro vznik živnosti v oblasti sociální a zdravotní služby v regionu Jihomoravského a Olomouckého kraje. Práce vychází z teoretických poznatků o podnikání v sociálně orientovaných službách a z poznatků o současném stavu na tomto trhu, získaných v rámci provedených analýz. Hlavními zpracovanými analýzami jsou SLEPT, PORTER analýza pěti konkurenčních sil a SWOT. Souhrn klíčových faktorů podnikaní, zjištěných prostřednictvím SWOT analýzy, se stal základem návrhové části, která představuje samotný návrh podnikatelského plánu pro vznik zvolené živností.
Marketingové činnosti ve stavební firmě
BLAŽENCOVÁ, Diana
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že tato firma není marketingově orientovaná, nemá stanovené žádné marketingové plány ani nikdy neprovedla žádný marketingový výzkum či analýzu, tudíž není marketingově řízena. Na základě tohoto zjištění bylo potřeba značnou část práce věnovat marketingové situační analýze, jejíž součástí je analýza makroprostředí a mikroprostředí podniku. Dále jsem vytipovala silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrožení. Poté jsem zhodnotila marketingový informační systém a na závěr stanovila marketingové cíle a strategie.
Návrh strategie pro rozvoj informačního webu
Minařík, Petr
Bakalářská práce „Návrh strategie pro rozvoj informačního webu“ je zaměřena na řešení problematiky provozování webových stránek www.verejne-brusleni.info, a to jak z pohledu technologického a marketingového, tak z pohledu strategického. Hlavním cílem práce je zaměření se na různé druhy analýz současných aktivit s cílem vytvořit novou strategii a doporučení zajišťující úspěšný rozvoj a dlouho- dobou udržitelnost projektu Veřejné bruslení.
Podnikatelský plán pro podnikání v oblasti sociálních a zdravotních služeb
Tvrzníková, Anna ; Vaníček, Radek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem pro vznik živnosti v oblasti sociální a zdravotní služby v regionu Jihomoravského a Olomouckého kraje. Práce vychází z teoretických poznatků o podnikání v sociálně orientovaných službách a z poznatků o současném stavu na tomto trhu, získaných v rámci provedených analýz. Hlavními zpracovanými analýzami jsou SLEPT, PORTER analýza pěti konkurenčních sil a SWOT. Souhrn klíčových faktorů podnikaní, zjištěných prostřednictvím SWOT analýzy, se stal základem návrhové části, která představuje samotný návrh podnikatelského plánu pro vznik zvolené živností.
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
FEIKLOVÁ, Michaela
Diplomová práce má za cíl odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a navrhnout firmě jejich možné využití. Práce sestává ze dvou hlavních částí - přehledu odborné literatury a praktické části. V rámci praktické části byla provedena marketingová situační analýza, která zanalyzovala vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly základem pro analýzu SWOT, která odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. V závěru byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Strategický marketing ve vybrané firmě
POŠVECOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.
Strategie marketingového řízení firmy.
Kubrichtová, Eva ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zanalyzovat strategické marketingové řízení zvolené firmy a na základě provedené situační analýzy navrhnout vhodnou marketingovou strategii. K tomuto účelu byla vybrána firma paní podnikatelky Květuše Hellmichové z Litvínova, která se zabývá plaváním kojenců, batolat a dětí předškolního věku. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, které se vztahují k danému tématu. Pozornost je kladena na marketingovou situační analýzu, marketingové strategie a marketingový mix služeb. V praktické části je charakterizována zvolená firma. Na to navazuje situační analýza, která je rozdělena do několika částí. První a druhá část je věnována analýze vnějšího a vnitřního prostředí. Třetí část je stěžejní pro výběr marketingové strategie a obsahuje identifikaci udržitelné konkurenční výhody. Poslední analytická část se zabývá vnitřními a vnějšími zájmovými skupinami. Na závěr jsou shrnuty zjištěné poznatky, na základě kterých jsou navržena opatření a doporučení, která by měla vést k upevnění pozice firmy a zvýšení jejího podílu na trhu.
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
BROUČKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.